×

مجوز بیت کوین

4.5/5 - (4 امتیاز)
4.5/5 - (4 امتیاز)

مجوز بیت کوین ،چگونه بیت کوین قانونی می شود

مجوز بیت کوین

 

مجوز بیت کوین ،مراحل استخراج قانونی بیت کوین ساخت مزرعه

مجوز بیت‌ کوین، بیت کوین در واقعه یک رمز ارز و نظام مالی پرداخت جهانی با تعریفی مشابه پول بی‌پشتوانه  می باشد ولی از جنبه حقوقی هنوز در جهان هیچکدام از کشور ها بیت کوین را به صورت رسمی معرفی نکرده اند.

از نظر علمی و فنی بیت‌کوین اولین پول دیجیتال بدون تمرکز می باشد، دلیل آن هم این است که بدون نیاز به نظام بانکی و بانک مرکزی یا مسئول مرکزی فعالیت می کند. این نوع شبکه به عنوان شبکه همتابه‌همتا شناخته می شود و تراکنش‌ها در آن به صورت مستقیم و بدون خط واسط به صورت مستقیم بین کاربران اقدام می‌شود.

شرکت ها یا اشخاص که از وزارت صنعت معدن و تجارت مجوز بیت کوین را اخذ نموده باشند می‌توانند به مراجعه به ادارات برق منطقه‌ خود مراجعه نموده و با اخذ مجوز در کمترین زمان با طی مراحل  شرایط اولیه را فراهم می شود. ادارات برق منطقه ای با صدور بخشنامه هایی دستور العمل های تامین برق را به همه ادارات برق ارسال نموده است و آن‌ها موظف هستند خدمات لازم را انجام دهند.

مجوز اخذ و بهربرداری از بیت کوین، همان پروانه یا جواز  بهره برداری از سازمان صنعت معدن تجارت است. اشخاص بعد از اخذ مجوز های بهره برداری می‌تواند به امور مشترکین مراجعه کند.

در امور مشترکین به اشخاص دارای مجوز بیت کوین را با قیمت مصوب توانیر مشخص کرده می دهد. البته پیش از این جواز بهربرداری از سازمان صمت مورد قبول بود اما از این پس تنها ارائه پروانه بهربرداری از سازمان صمت مورد تایید می باشد.

شروع به کار برای گرفتن مجوز بیت کوین

اولین مرحله و مسیر برای گرفتن پروانه استخراج بیت کوین و سایر مراحل ارز دیجیتالی از طریق سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان محل زندگی خود صورت می گیرد. لذا مشتریان یا متقاضیان استخراج  بیت کوین باید ابتدا درخواست خود را در سامانه بهین یاب وزارت صمت به ادرس ثبت نام در سامانه بهین یاب مراجعه و نسبت به کلیک کنید.

چه محلی و جایگاهی لازم است؟

اشخاص باید در یکی از شهرک‌ ه های  صنعتی زمینی با مساحت مورد نیاز برای ساختن محل استخراج مزرعه بیت کوین اماده کار نماید و به سپس با جواب مثبت از سازمان محیط زیست شهر خود به  سازمان صمت مراجعه و ارائه نماید. در گام دوم با مراجعه به  بانک هزینه های اخذ جواز به حساب مربوطه که از طرف ادارات صمت هر شهر معرفی می گردنند واریز و سپس برگه واریز را به اداره صمت شهر خود ارائه نموده تا پس از دستور اقدام نمایند.

نکات خیلی مهم در پروانه بیت کوین
  • استقرار و استخراج رمز ارز تنها در داخل شهرک‌ها صنعتی و نیروگاه‌ها امکان‌پذیر است.
  • صدور یا درخواست اصلاح مجوز تاسیس در واحدهای تولیدی در حال فعالیت  غیر مجاز است.
  • مجوز  استخراج و تاسیس واحد هایی که برق مصرفی آنها کمتر از  250 کیلووات است ممنوع می باشد..
  • اطلاعات ثبت شده در سامانه بهین‌یاب به وزارت نیرو ارسال می‌گردد و پس از اختصاص انشعاب برق، وزارت نیرو اطلاعات را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌نماید.
  • اعتبار مجوز اخذ شده از سازمان صمت تنها  شش ماه می باشد و تنها در بازه یکساله قابل تمدید می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error_outline برترین ها