×

وکالت ثبت شرکت

4.9/5 - (32 امتیاز)
4.9/5 - (32 امتیاز)

ثبت شرکت تهران و کرج

وکالت ثبت شرکت وکیل ثبت شرکت : وکالت قراردادی است که امروزه بسیار قابل اعتماد است که در موضوعات بانکی،اجتماعی،اقتصادی مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین وکالت یک قرارداد مورد قبول است. وکالت ثبت شرکت تهران انواع مختلفی دارد که عبارت اند از: وقتی که شخصی دیگری را برای انجام دادن امور اداری یا مالی وکیل میکند وکیل مطلق نام دارد. بعنوان مثال وکیل اجازه فروش فرش وپرداخت هزینه خانواده را دارد به همین دلیل نیازی به اجازه موکل خود ندارد. وقتی در ابتدا قرارداد موضوع وکالت مشخص میشود این نوع وکالت،وکالت قید نام برده شده.بعنوان مثال وکیل فقط اجازه فروش ماشین موکل را دارد.

و نکته قابل توجه ای که به ان می پردازیم این است که موضوع وکالت باید در رابطه با اموری باشد که در رابطه با محدود شدن خود شخص نباشد.بعنوان مثال فرد ورشکسته شده ای ( حکم ورشکستگی و اعسار )که به مال خود دسترسی ندارد،نمیتواند در این زمینه به دیگری وکالت بدهد.

وکالت ثبت شرکت در تهران

شرکت هایی که در استان تهران قابل ثبت بوده عبارتند از :

-شرکت سهامی : این شرکت نیز همانند شرکت سهامی خاص یک شرکت بازرگانی است اما سرمایه این شرکت با فروش قسمتی از سهام به مردم تامین میشود.این شرکت با شرکت سهامی خاص متنفاوت است.همچنین سهامداران این شرکت حداقل باید “3” نفر باشد و نام این شرکت نیز باید با سایر شرکت ها فرق داشته باشد.

-شرکت تضامنی : یکی از شرکت هایی است که برای انجام امور تجاری توسط دو یا چند نفر تاسیس میشود و هریک از سهام داران تمام هزینه ها و تعهدات لازم به شرکت را به عهده دارد.

-شرکت تعاونی تولید : شرکتی است که عده ای از شرکا تجربیات خود را برای تولید و فروش اشیا بکار میگیرند.

-شرکت تعاونی مصرف : شرکتی که برای فروش اجناسی که لازمه زندگی است تاسیس میشود.

-شرکت نسبی: برای امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل میشود و هرکس مسئول هزینه ای است که در شرکت گذاشته است.شرکت تجاری: شرکتی است که شخصیت و اخلاق سهامدار مورد توجه قرار میگیرد و ابرو و اعتبار شرکت نیز به همین عامل بستگی دارد.یکی از خصوصیات این شرکت نیز این است که سهام بدون رضایت سهامداران قابل انتقال نیست و همچنین مسئولیت های سهامداران نسبت بهم نامحدود است.

کانون موسسه امین در زمینه وکیل ثبت شرکت در تهران ارائه دهنده خدمات وکالت در امور اداری و حقوقی مرتبط با موضوع های وکالت ثبت شرکت ،برند و علائم تجاری،اختراع و طراحی صنعتی و موضوع های مشابه و دعاوی حقوقی اموری بین المللی است.

مطالب مرتبط : وکالت نامه کاری چیست

وکیل ثبت شرکت

– خوب نوشتن موضوع شرکت با توجه به موضوع فعالیت:

خوب نوشتن موضوع شرکت بسیار مهم است به این دلیل است که باید به درستی نوشته شود زیرا در غیر این صورت باشد درخواست وکیل ثبت شرکت رد خواهد شد.

– تعیین سرمایه شرکت:

برای اینکه شرکتی را ثبت کنید ابتدا باید سرمایه شرکت را با توجه به فعالیت ان تعیین کنید در غیر این صورت در ادامه این کار به مشکل خواهید خورد.

– تقسیم سرمایه شرکت:

همچنین این را بدانید که سرمایه مشخص شده  برای بعضی شرکت ها واریز خواهد شد و برای بعضی از شرکت ها قابل واریز نیست و البته این سرمایه باید بین اعضا شرکت به درستی تقسیم شود به عبارتی میتوان گفت “سهم الشرکه” رعایت شود.

-انتخاب اسم مناسب برای شرکت:

انتخاب کردن اسمی مناسب برای شرکت قوانینی ریز به همراه دارد که اگر این قوانین رعایت نشود،به مشکل خواهید خورد و حتی ممکن است اسم منتخب شما برای مورد قبول قرار نگیرد.

– افراد و سهامداران شرکت:

همچنین امضاء کردن اعضا و سهامداران شرکت در قسمت های قابل احتیاج نیز اهمیت زیادی دارد.

وکیل ثبت شرکت در تهران

طراحی موضوع فعالیت شرکت
انتخاب اشخاص
تعیین درست سمت اشخاص
تقسیم بندی درست در زمینه سهام و یا سهم الشرکه
تقسیم بندی درست سود و زیان شرکت
مشخص کردن مدت زمان انتخاب هیات مدیره
مشخص کردن سال مالی درست شرکت
ثبت نام درست اینترنتی
و مثال های مشابه دیگر هستند که همهاین موارد باید در کمترین مدت زمان و بدون خطا انجام شود.

و در اخر نیز بررسی دقیق کلیه مراحل که نکاتی ریز و مهم هستند و همچنین اینده شرکت را روشن تر می سازد،را توسط وکیل ثبت شرکت به سرانجام برسانید تا با گذشت زمان مجبور به انجام امور “صورتجلسه” نشوید. همچنین اگر قصد دارید شرکتی را بطور شخصی ثبت کنید پیشنهاد میکنیم که از مشاوران ” موسسه امین ” در این زمینه کمک بخواهید.

همانطور که میدانید قطعا داشتن یک شرکت ثبتی کمک زیادی به کسب درامد میکند و مهم ترین ان اعتماد بیشتر مردم است.با توجه به علاقه و انتخاب های مردم،میتوان کار شرکت را با کمک جمع شدن افراد شرکت دور هم جلو انداخت و با توجه به توانایی و تجربیات خود،نیازهای مردم را میتوان رفع کرد.

رواج کسب و کار بطور قانونی و رسمی
راه های تبلیغات نیز اسان تر خواهد شد
همچنین امکان جهانی شدن شرکت و قرارداد بستن با دیگر کشورها نیز بوجود می اید
قرارگرفتن شرکت تحت پوشش بیمه
و دیگر مثال های مشابه …

چرا باید وکیل ثبت شرکت داشته باشیم

– طراحی موضوع :

قبل از هرچیز و هر مطلبی کمی راجع به این تیتر شمارا یاری خواهیم کرد. باید بدانید که جوضوعات موجود به “دو_دسته” تقسیم میشود که عبارت اند از < مجوزی و غیر مجوزی> هستند.اشنایی وکلا با موضوعات تخصصی و حقوقی و برطرف کردن مشکلات در کمترین مدت زمان باعث میشود که از تک تک مشکلات رد شوید و یا گاهی مشکلی پیش نمی اید و شرکت به ثبت میرسد و اما بعد از شروع فعالیت شرکت با مشکل مواجه می شود و همچنین عواقب بدی در پیش خواهد داشت و حتی موجب تلف شدن وقت و زمان و هزینه زیادی را به همراه دارد.

توضیحاتی در خصوص امور ثبتی و نحوه برخورداری از اطلاعات وکیل ثبت در حوزه کل ثبت شرکتهای ایران

کسانی که میخواهند شرکتی را ثبت کنند،باید در نظر داشته باشند که انجام این کار مراحل قانونی خود را طی میکند مخصوصا این موضوع که امروزه بطور کاملا تخصصی پیگیری میشود.پس برای انجام این کار باید با اصطلاحات حقوقی در این زمینه اشنایی کامل داشته باشید.پس بهتر است که این کار را به کسانی بسپارید کهدر این زمینه اشنایی کامل راداشته باشند و همچنین از ثبت شرکت بطور شخصی یابا افراد نا اشنا جدا خود داری کنید و موضوع ثبت را به وکیل ثبت شرکت در این امر بسپارید.

مراحل گرفتن وکالت ثبت شرکت

پس از اینکه هزینه های مربوط به اگهی روزنامه و حق الثبت ، تبلیغات شرکت شما تاسیس میشود
و همچنین شرکت های اموزش تجاری سازی و جغرافیایی ، دانش وکیل ثبت شرکت در تهران و … برای کسب و کار بهتر شما راه هایی را ایجاد خواهند کرد. اگر اطلاعات شما در این موضوعات کافی نیست با وکلای موسسه امین در ارتباط باشید.

برای اینکه متوجه بشوید نیاز به وکیل دارید ابتدا باید تعریفی کوتاه از وکالت را بررسی خواهیم کرد. در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران با توجه به ماده ۵۶۵ به تعریف وکالت پرداخته است. وکالت قراردادی است که بین دو طرف انجام میشود و یکی از طرفین دیگری را برای انجام دادن امور به عنوان جانشین خود انتخاب میکند و این رابطه یک رابطه حقوقی نام گذاری میشود که وظایف متقابلی را نسبت بهم دارند.

مراحلی که مقدمه این کار هستند و باید حتما به درستی تنظیم شوند

– موضوع شرکت
– سرمایه شرکت باید به درستی تنظیم شود
– سال مالی صحیح برای شرکت باید مشخص شود
– تنظیم این مدارک با کمترین خطا

شاید این موارد خیلی ساده و کوچک بنظر برسند اما مسائل بسیار مهمی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error_outline برترین ها