×

مراحل ثبت شرکت در تهران

4.9/5 - (14 امتیاز)
4.9/5 - (14 امتیاز)

ثبت شرکت تهران

دراین مطلب قصد داریم مراحل ثبت شرکت در تهران چیست رابرای شما توضیح دهیم.

دراین مطلب به 10 اقدام و مرحله برای ثبت شرکت خواهیم پرداخت.

برای اینکه لیست  این شرکت ها بسیار طولانی است.

و برای اینکه متوجه شوید، انجام این کار رااسن تر کرده ایم. به مطالب توجه کنید:

شریک خوب پیدا کنید

ثبت شرکت در تهران : همانطور که میدانید برای ثبت شرکت باید شریک مناسبی راانتخاب کنید. مسئولیت هر سرمایه گذار درشرکتی با مسئولیت محدود،متقابل با سرمایه ای است که درشرکت دارد و هرچه سرمایه بالاتر و بیشتری گذاشته باشد،حق رای بیشتری نیز دارد و همینطور به همین نسبت موجود مسئولیت بیشتر و بالاتری در پرداخت بدهی ها و وام های شرکت دارد.همچنین راهم بدانید که حداقل تعداد سهامداران برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود بایستی 2 نفر باشد و تعداد سهامداران شرکت های سهامی خاص بایستی 3 نفر باشد.

“اقدام دوم”

برای ثبت شرکت تهران باید به سراغ پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه کنید.به قسمت پذیرش درخواست برای ثبت شرکت مراجعه کنید فرمی روی صفحه مشاهده خواهید کرد که باید قسمت به قسمت ان را تکمیل کنید. نخستین موضوع ان مربوط به اطلاعات شما میشود  و با کلیک کردن گزینه (گام بعدی) میتوانید به مرحله بعدی نیز بروید.

مراحل ثبت شرکت در تهران چیست؟

ادامه مراحل ثبت شرکت در تهران به صورت خواهد بود که :

“اقدام سوم”

انتخاب نام برای شرکت

دراین بخش باید نام شرکت رادر قسمت (نام و نوع شخص حقوقی) نیز وارد کنید همچنین دراین بخش باید 5 نامی راکه برای شرکت انتخاب کرده اید را وارد کنید تا یکی از انها مورد قبول قرار بگیرند. انتخاب کردن اسم شرکت یک سری قوانین مخصوص به خود رادارد که عبارت اند از:

اسم منتخب شما تکراری نباشد

استفاده کردن از اسم های مخفف تنها با داشتن مجوز امکان پذیر است.

مراحل ثبت شرکت در تهران و اقدام چهارم از آن به صورت استکه :

“اقدام چهارم”

موضوع فعالیتتان را بنویسید

موضوع فعالیت در بخش بعدی است خوب است درمورد این اطلاعات با شریک خود مشورت کنید برای مشخص کردن مدت فعالیت شرکت یکی از گزینه های “محدود” یا ” نامحدود” راباید انتخاب کنید.اما اگراین کار برایتان سخت است سامانه فهرستی را دررابطه بااین موضوع دراختیار شما قرار خواهد داد.بعنوان مثال فعالیت های علمی،اموزشی و پژوهشی و … از جمله موضوعات سامانه است.

“اقدام پنجم” و مراحل ثبت شرکت در تهران

در این قسمت نیز با (مشخصات مرکز اصلی) نیز رو به رو خواهید شد که لازم به ادرسی است که درنظر گرفته اید و باید ان را ارائه بدهید و همچنین شماره تماسی برای شرکت و کد پستی مورد نظر را هم وارد نمایید.

“اقدام ششم”

مطالب مرتبط : رتبه بندی شرکت ها چیست ؟

دراین بخش هم با (سرمایه شخص حقوق) را مشاهده خواهید کرد که باید تکلیف میزان سرمایه شرکت را مشخص کنید.

برای ثبت شرکت هایی با مسئولیت محدود حداقل سرمایه شما یا میتواند کم باشد که البته مبلغ نشانه اعتبار شرکت است و عده ای نیز برای ثبت شرکت سرمایه ای  زیاد درنظر میگیرند.

چگونه در اراک شرکت ثبت کنیم

درادامه و اقدام های بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه در اراک شرکت ثبت کنیم :

“اقدام هفتم”

شرکای خود رامعرفی کنید

چگونه در اراک شرکت ثبت کنیم : و اما دراین بخش از فرمی که مشاهده میکنید باید مشخصات سهامداران و اعضای شرکت راوارد کنید.همچنین باید بدانید که دراین بخش ادرس پستی و شماره شناسنامه و شماره تماس این افراد ذخیره خواهد شد.

“اقدام هشتم”

مشخص کردن سهام شرکا چیست ؟

مشخص کردن سهام شرکا

فرم بعدی مربوط به سهم هر یک از شرکا است روی اسم هریک از انها کلیک کنید و مشخص کنید که به هرکدام از انها چقدر سهام تعلق خواهد گرفت (گزینه نوع سهام در وافع مشخص مسکند که نوع سهام نقدی است یلا غیر نقدی)

“اقدام نهم”

معرفی شعبه های شرکت

چگونه در تهران شرکت ثبت کنیم : اگر قرار است که برای  شرکت خود شعبه هایی دراینجا و انجا تاسیس کنید لازم است که درفرم مشخصات این شعب را مشخص کنید یا اگر هنوز تصمیمی دراین باره نگرفته اید میتوانید گزینه نداشتن شعبه راانتخاب کنید واین موضوع را به زمانی دیگر اختصاص بدهید.

“اقدام دهم”

اساسنامه راارائه بدهید

برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error_outline برترین ها